دانلود بازی مسابقه ای و ورزشی Foosball World Tour برای PC

دانلود بازی مسابقه ای و ورزشی Foosball World Tour برای PC
 

دانلود بازی مسابقه ای و ورزشی Foosball World Tour برای PC

Foosball World Tour عنوان بازی مسابقه ای و ورزشی میباشد که در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی Grip Games برای کامپیوتر منتشر شده است. همه ما در طول زندگی حداقل برای یک بار هم که شده فوتبال دستی بازی کرده ایم. بازی Foosball World Tour یک فوتبال دستی هیجان انگیز است که به شما این امکان را میدهد تا در فضای مجازی هم فوتبال دستی بازی کنید. این بازی هیجان انگیز را میتوانید به صورت آنلاین با دوستانتان نیز بازی کنید. در این بازی شما میتوانید فوتبال دستی خود را سفارشی سازی کنید و چیدمان آن را تغییر دهید. مراقب حریف های خود باشید چون خیلی قوی هستند و ممکن است بارها شکستتان بدهند اما شما هم میتوانید با تمرین و تکرار بیشتر پیروزی را ازآن خود کنید. بازی Foosball World Tour را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودینگ 6 دریافت نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Windows Xp
Processor: 1 Ghz
Memory: 512 Mb Ram
Graphics: Directx9.0c Compatible Gpu
Directx: Version 9.0c
Storage: 300 Mb Available Space
Sound Card: Directx9 Compatible

تصاویری از محیط بازی :

دانلود بازی مسابقه ای و ورزشی Foosball World Tour برای PC

دانلود بازی مسابقه ای و ورزشی Foosball World Tour برای PC

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

راهنمای نصب بازی:

۱ – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.

۲ – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.

۳- بازی را نصب کنید.

۴- محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی و جایگزین فایل های همنام قبلی کنید.

حجم : ۷۳٫۲ مگابایت




:: برچسب‌ها: Foosball World Tour 2015, بازی 2016, بازی Foosball World Tour 2015, خرید بازی 2016, خرید بازی Foosball World Tour 2015, دانلود Foosball World Tour 2015, دانلود بازی 2016, دانلود بازی 2016 برای کامپیوتر, دانلود بازی Foosball World Tour 2015, دانلود بازی Foosball World Tour 2015 Ultimate Team Edition, دانلود بازی Foosball World Tour 2015 با لینک مستقیم, دانلود بازی Foosball World Tour 2015 برای pc, دانلود بازی Foosball World Tour 2015 برای کامپیوتر, دانلود بازی برای pc, دانلود کرک 2016, دانلود کرک Foosball World Tour 2015, دانلود کرک بازی Foosball World Tour 2015, لینک مستقیم بازی Foosball World Tour 2015, نقد Foosball World Tour 2015, کرک Foosball World Tour 2015, کرک بازی 2016, کرک بازی Foosball World Tour 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window